onsdag, november 08, 2006

Varför TV4 och Kanal 5, Varför kan ni inte snacka ihop er???

Alltså, varje säsongstart samma problem. Jag hoppas och hoppas att någon gång skall det väl hända, men ändå samma besvikelse varje vår och höst. Varför måste Lost och O.C sändas samtidigt? Varför varför varför??? Jag vill ju se båda! Och det är krångligt att spela in, krångligt att välja vilken av serierna man skall se live.
Jag skall muttra och fundera över detta problemet hela dagen!
Samtidigt som jag funderar över vad det är för konstig urinvägsinfektionm jag har som inte ger sig efter 2 antibiotika kurer.
Och förundras över att min lille bebis snart fyller 1 år. Om mindre än en vecka firar Max sin första födelsedag. Galet!

3 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Ladda ner. Skaffa snabbare uppkoppling ;-)

Kaos-Anna sa...

...och du vet väl att dom konkurerar om tittarna ;-) Vilken kanal vinner dig?

Elena - Just nu sa...

Men jag vet ju inte hur man göööör och jag orkar inte lära mig, jag planerar bröllop, mer klarar jag inte av nu ;-) Och TV4 vinner mig, jag kolla rpå LOST! Och har spelat in 3 OC avsnitt som jag ännu inte tittat på, illa! Men jag kanske ska göra det nu när Tea somnat, jag hinner ju se ett i alla fall innan cityakuten med efterförljande Prison break :-)