tisdag, augusti 19, 2008

Bloggtorka varé här!

Men här kommer i alla fall ett inlägg.

Just nu status - Jag har precis ätit middag med mina barn, blev salzicca-tomat-lök-röra med tagliatelle och riven parmesan. Mycket gott, särskilt med ett halvt glas rödvin till. Därefter satte jag på Dunderklumpen till barnen och laddade och satte på en omgång tvätt

Tea status - Stor tjejj som inte riktigt vet själv om hon är stor eller liten

Max status - Blev lite vilsen på dagis iom ny avdelning och saknaden efter storasyrran, men det börjar bli bättre. Potteriet går jättebra!

Kläd status - Ganska dåligt, men har spanat in en del grejjer jag vill ha, bla en skotsrutig tubklänning från Gina Tricot, tänkte kanske ha den med svarta strumpbyxor, stövlar och en tunn svart polo under, när det blir höst påriktigt alltså.

Syskonstatus - Äldsta lillasyrran flyttar snart, ska försöka hjälpa till, Lillebror är i NY och vi pratar via skype ibland, näst yngsta syrran har lite ångest inför sin folkhögskole start inom kort, yngsta lillasyrran har nog också lite ångest inför sin gymnasiestart. Min kärlek till dom alla är lika stor som någonsinn förr!

Diskmaskin status - Inte så bra, vi lyckades inte laga den utan diskar nu för hand i väntan på mina dubbla löner i september då en ny maskin inhandlas. Ett litet äktenskapligt oros moment anas på håll . Rostfritt eller inte?

Jobb status - Fullt ös och en del far och fläng, Olofström förra veckan, Nybro imorgon och Stockholm nästa vecka

Blogg status
- Antal gånger jag blev störd av barn och en dator som startade om sig under tiden jag skrev det här inlägget : 4

1 kommentar:

Elin HC sa...

Äntligen lite uppdatering! :D har saknat dig