torsdag, september 17, 2009

We are going!!



I november blir den äntligen av. Resan som vi längtat och suktat efter. Vi är (förhoppningsvis) hela 10 personer som sätter oss på ett flygplan och åker till Madeira! Jag ska få träffa min Faster Gina och min Farbror Sergio, mina kusiner Patricia, Alicea, Eliana, Georgina, Anna Rakel och Louis Antonio och Patricias och Aliceas döttrar.
De flesta har jag inte träffat på 20 år och fyra av dom har jag aldrig träffat, då de är yngre än 20 år.
Kusinerna är minst lika förväntasfulla som vi och skriver på fejjan hur de räknar ner dagarna tills vi kommer.
Det känns magiskt, på något vis. Mer än så kan jag inte beskriva det.

KaosAnna: Tack för tipset, men visst är det ganska mycket snyggare med en konformad skärm?

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Jag tycker att den är fin också.
Den från Newport är också rund om jag inte missminner mig.

By the way.
Kolla in Lonkas renovering!
http://www.sollenkrokaby.blogspot.com/