lördag, februari 06, 2010

Fru Duktig bloggar om melodifestivalen - 1

Bidrag nummer 1 - OLA
Pojke med illasittande skinnbyxor och ytterst tveksam frisyr med intetsägande röst. Nej Tack

Bidrag nummer 2 - JENNY SILVER
Coolt och snyggt nummer...men sen då?

Bidrag nummer 3 - LINDA PRITCHARD
Låten hade kunnat vara bra med en annan sångerska..och kläderna var ju inte de roligaste liksom...

Bidrag nummer 4 - PAIN OF SALVATION
Den var ganske fin...men fel forum. Dessutom funkar inte barfota män på mig, inte barfota kvionnor heller för den delen

Bidrag nummer 5 - ANDERS EKBORG
Jag brukar gilla musikallåtar, men det här är ju inte så himla kul...

Bidrag nummer 6...eller? JESSICA ANDERSSON
*gäsp*

Bidrag nummer 7 FRISPRÅKARN
Min man känner honom, det är ju lite coolt...
Men rap på svenska har aldrig varit min grej och inte melodifestivalens heller...

Bidrag nummer 8 SALEM EL FAKIR
Kanske bäst ikväll, vilket tyvärr inte säger så mycket.

Slutsats so far:
Jag saknar Petra Mede och kommer inte att rösta på något bidrag alls idag.

Inga kommentarer: