torsdag, juli 15, 2010

Jag gjorde det!

Jag gick på bio - HELT SJÄLV! Min man var otroligt bekymrad, sa att det väckte hans beskyddarinstinkter och att han tyckte det var lika sorgligt som att sitta i matsalen och äta själv. Jag kan berätta att det var helt underbart! Jag hade en hel rad för mig själv, handväskan på ena sidan och shoppingpåsarna på andra. Tog av mig skorna och kröp upp i biofåtöljen, kurade ihop mig under min jacka (varför är det alltid så satans kallt på bio?) och njöt av mina vampyrer och varulvar! Mycket få fjortisar i salongen vilket tacksam nog innebar frånvaro av busvisslingar höga lyckotjut och spontana applåder.
Jag älskade varenda sekund av besöket!

Jag har en arbetsdag kvar innan semestern: Mycket bra!
Jag är i stort behov av Sinova eftersom mina bihålor håller på att täppas igen fullständigt, men jag har inga hemma: Mycket obra!
Jag rockar igen på jobbet, svackan borta: Mycket bra!
Har köpt snyggsnygg tröja idag - Mycket bra!
Har även köpt ljusrååååsa Tretorn stövlar - Mycket bra!

Tröjan, det är svarta skinnlappar på armbågarna, syns tyvärr inte på den här bilden.
Lindex Shop Online - Tröja
Bild från Lindex Shop Online
Stövlar

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Krya på dig...att vara sjuk på semstern är ingen hit!

Elena - Just nu sa...

Tack snälla du! Känner mig lite bättre idag och hopaps inte det slår till ikväll igen.