torsdag, augusti 12, 2010

Hur jag botar höstångest

Semestern är inne i sitt allra sista dallrande skede. Ett par dagar kvar och sen börjar höstterminen. Jag skulle kunna deppa ihop fullständigt men lyckas hålla höstångesten stången genom att titta på och inspireras av höstmodet!

Nedan, kjol från Lindex
Lindex Shop Online - Kjol
Jag tror jag matchar den med en oversizetröja och mina converse, alternativt ett enkelt linne i khakigrönt, ett stort halsband med många kedjor och ett par remsandaler

Ursnygg jacka i fuskskinn, även den från Lindex
Lindex Shop Online - Jacka
Jag matchar den med jeans eller kjol

Ljuvlig poncho från H&M


Visit hm.com


Matchas förmodligen med det mesta i höst men framför allt med smalt nertill. Jag tror att smala jeans samt jeansskjorta oftast kommer att befinna sig här under

Skor från H&M
p style="text-align:center;">
Visit hm.com


Jag kommer att ha dom till långbyxor. Har fortfarande inte vant mig vid låga stövletter till kjol eller klänning

Väska, även den från H&M


Visit hm.com


Jag är jättedålig på att byta väska, typ till outfit så jag tippar på att jag kommer att ha den här typ hela hösten och vintern

Ingen har väl missat att konjaksbrunt är höstens måste färg, särskilt på accesoarer. Det passar mig utmärkt och jag hoppas att det kommer att innebära att jag äntligen får tag på de stövlar jag sökt efter i flera år. Det finns gott om bruna skinnstövlar nu, kruxet är att jag inte kan ha vanliga skinnstövlar för mina ben måste vara ohyggligt feldimensionerade för all vackra dyra stövlar korvar sig ofrånkomligt runt vristerna, och inte på ett snyggt sätt. Jag älskar tajta stövlar och har löst det genom ett par med hela stövelskaftet i stretchmaterial och hoppas nu som sagt hitta ett par bruna liknande!

3 kommentarer:

elin sa...

åååh jackan!!

Elena - Just nu sa...

Japp, får hem den nästa vecka :-)

Clipping Path Service sa...

I'm personally a big fan of elena-justnu blog. Thanks for sharing this post.