tisdag, september 26, 2006

Inredningsgenier?



Ja, det tycker i alla fall vi själva att vi är, min sambo och jag! Beskåda vår nya sänggavel som är helt egentillverkad! Och snabbt gick det, på någon timme bara. Å andra sidan har vi funderat på den sedan i (harkel) oktober...så egentligen tog den nästa 1 år att göra ;-)

Idag har vi alltså gjort den och innan dess varit och köpt material på Bauhaus och IKEA. Ja, självklart handlade vi en del annat på IKEA också, lite glas och sådär.
Ikväll skall jag på föräldramöte så D får ta barnen...igen. Igår var jag på kommunfullmäktige som åhörare och därefter på möte med (c) där vi pratade strategi inför nämndplatstillsättningen (ohhh vilket långt ord)
Sen avslutade jag kvällen med en diskussion kring ett lokalt parti här i kommunen med två moderater - intressant!
Imorgon är det också möte....jag vet inte om livet är så mycket lugnare nu efter valrörelsen!

Inga kommentarer: