måndag, februari 05, 2007

Bättre idag!

Ja idag är det en bättre dag! Nedan följer en lista på varför
1. Det regnar inte
2. Fast jag sov dåligt var jag inte så trött imorse och är det fortfarande inte
3. Jag behövde inte springa till bussen
4. Min chef sa att jag var snygg
5. Min chef och jag hade ett bra samtal idag och vi kan nog lösa det att barnen slipper monsterdagar på dagis, jag kan jobba 90 % och flexa
6. Melodifestivalen har börjat, detta hade, med det dåliga startfältet i lördags kunnat vara en dålig sak, men jag är positiv idag, därför får det vara på bra listan
7. Konferensen i Leksand kändes givande
8. Min förkylning har inte blivit sämre
9. Vi hade middag med bästa vännerna igår, mysig söndagsmiddag med rådjursstek, jag är faktist duktig på att laga mat och det är roligt!

2 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Är det en manlig eller kvinnlig chef?

Elena - Just nu sa...

En kvinnlig, och det gör kommentaren både bra och dålig!
Bra för att det inte var sexuella trakasserier (hon är inte gay) och för att det nog var ärligt menat.
Dåligt för att....ja, det är ju alltid roligare att få höra det från en man!