lördag, mars 10, 2007

Ikväll smäller det!

Japp, ikväll är det dags. Klockan 20:00 i Globen. Och vilka kommer att vara på plats bland en massa andra glada människor? Jo, Jag och Danne :-)
Det ska bli fantastiskt roligt. Synd bara att jag har ont i magen (har åkt på något virus eller nåt skit), men jag kanske glömmer det när jag väl är där?
Och innan så ska jag med svärfar och kolla på fotboll :-D Aik mot BP, kul kul!
Angående mitt senaste inlägg: ja, jag skulle ha mens, men jag tycker fortfarande att folk är otrevliga, och jag börjar inse att risken finns att jagf kommer att stå här i slutändan och vara ledsen över vad folk tycker och tänker om just vårt bröllop. Trist....Hoppas bara inte att jag tappar lusten helt och hållet. Fast alternativet att rymma bort och gifta sig borgerligt i ensamhet har sällan känts så lockande som nu...

Inga kommentarer: