måndag, juli 23, 2007

Har ju helt glömt att rapportera från Metallica!

Det var fantastiskt! Nedan en lista över vad som var fantastiskt

James Hetfields skägg. Fult men spännande
Att vi hade barnvakt!
Att jag fick vara ute med grabbarna och dricka öl. I like!
Att jag träffade Hagge, long time no see :-)
Dannes lysande blick och eufori när pyrotekniken kom igång
Nothing else matters

Låtlistan var jättebra, men konserten var ärligt talat så där. Ja, jag vet att den fick 5 stärnor typ överallt, men min sambo var på sin 6:e (!) metallica konsert och även han tyckte det var lite lamt i mitten. Men det var en upplevelse och jag kunde sjunga med i alla låtarna. Tyvärr drack jag så mycket blaskig öl så jag fick gå och kissa så många gånger, men jag hörde ändå.

Vi spottade lite symbolisk på stadion, hemska hemska DIF arenan!

Max har, by the way, lärt sig säga AIK nu :-) Eller...nja han säger AK, men det gills!!

2 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Vem är hagge?

Elena - Just nu sa...

En gammal kompis från förr ;-) Lärde känna varandra 95 tror jag det va.