måndag, december 03, 2007

Att fira sitt åldrande genom att kräkas

Ja, det har jag sysslat med tidigare födelsedagar (och kanske inte för så länge sedan jag önskar att det var...) Och så denna då. Ganska precis vid 12 slaget i natt spydde jag första gången. Natten spenderades sedan pendlandes mellan soffan och badrummet. Jag tänkte på min stackars make med spyfobi och hoppades att han inte hörde mig, vilket han naturligtvis gjorde. Nu börjar jag piggna till och har tom ätit lite rostmackor. Annars så ligger jag i soffan och tittar på Sex and the city. Jag fick säsong 3 av pappa i födelsedagspresent när han var här igår. Perfekt tajming kan man säga. ;-)
Av syrrorna fick jag en grym hårtork, av Tea en teckning med en enhörning, av svägerskan Lisa en prenumeration av Drömhem och trädgård och av Maria en brödpensel (ja, det kanske kan låta konstigt men jag och Maria har en speciell relation till fyndiga köksredskap :-))
Tack alla!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort grattis! Hoppas att du får en bra dag trots att du leker busschafför.

Elena - Just nu sa...

Jenny:
Tack ska du ha! Lejer busschafför?????Är det något slags kräkskämt? Jag fattar inte. Med tanke på förutsättningarna är min dag helt OK. Lite osäker på vilken Jenny de tär som grattar mig också...tror det skulle kunna vara 3 olika...
*lite förvirrad*

Anonym sa...

Troligtvis skytteltrafiken mellan soffa o badrum?

Elena - Just nu sa...

anonym:
Såklart!!! Smart tänkt, det var ju dessutom jag själv som skrev att jag pendlade. Skyller på näringsbrist!