tisdag, december 11, 2007

HJÄLP! (livsviktigt sminktips behövs)

Ja, mina vänner. Nu är det allvarligt! Jag är en lagom stressad småbarnsmor strax under 30 år gammal. Jag behöver mao en concealer, min foundation räcker inte riktigt till. Den stora frågan är vilken. Den ska vara bra, men inte tokdyr. Jag har 3 alternativ och listar dom här nedan och ska under spänd förväntan se om någon kan lämna tips och råd i samband med detta för mig livsnödvändiga inköp.
1. Face har en femdelad, med olika nyanser beroende på vad det är man vill dölja, mörka ringar under ögonen, blemor osv. c:a pris 350 kr



2. Lóreál Touche Magique. Har fått höga poäng på något test gjort av Aftonbladet. c:a pris 115 kr

3. Elisabeth Arden har en som inte var snordyr, runt 200 kr tror jag, som är en avDamernas Världs favoriter


7 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Jag har nr. 1. Inge vidare.
Jag skulle satsa på Arden...

Elena - Just nu sa...

Fru kaos:
Tack för ditt svar!
Ja jag vet ju att du har det, och jag gillar tanken på att det är flera i en eftersom man bäst döljer ringar under ögonen med en nyans, och annat med någon annan..
Men Elisabth Arden brukar ju ha bra grejjer och det är ju ett bra pris....
Vad är det du inte gillar med Face?

Kaos-Anna sa...

elena - den är för torr, blir kornig likom...

Elena - Just nu sa...

OK!
Jag var och tittade på loréal och EA idag och det lutar helt klart åt EA. Tack för ditt tips!

Kaos-Anna sa...

anytime

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Elena - Just nu sa...

Detta är andra gången jag får bloggkomentarer på spanska eller portugisiska...det verkar vara reklam även denna gång.Undrar varför....