tisdag, maj 20, 2008

Det kanske vänder nu?

Jag har varit stressad och lite deppig (eller ja, jag har faktist varit jättedeppig men det är så tråkigt att skriva om det) över att mitt jobbsökande går så trögt. Jag har snubblat på mållinjen ett par gånger och det är så jäkla trist.

Men nu kanske det har vänt? På måndag ska jag träffa en rekryterare på ett stort rekryteringsföretag här i Göteborg. Ett förutsättningslöst möte där vi kollar vad jag kan och vill och dom sedan försöker matcha ihop mig med en bra arbetsgivare. Det är detta jag gått och hoppats på länge, jag tror verkligen att det kommer att bli så jag får ett nytt jobb som kan ge mig de utmaningar jag så väl behöver för att trivas.

4 kommentarer:

Erika sa...

Ooo.. Lycka till, kära syster!

Elena - Just nu sa...

Tack snälla du :-) Nu kanske det vänder...som sagt

Anonym sa...

hoppas det vänder. det tar så mycket energi och kraft att söka jobb och sälja sig själv.
lita på mig - jag vet! Men så plötsligt händer det (precis som trissreklamen säger ;-)

Elena - Just nu sa...

Tack snälla .attle.! Ja det är tungt, och det är ju inte över än. Men det går framåt!