onsdag, april 15, 2009

Champions Leage



Igår fastnade jag och Danne framför tv:n och så den fantastiska matchen mellan Arsenal och Liverpool. Vi hoppades på Liverpool men tji fick vi. Men vilken fotbollsmatch!!
Idag är det Porto - Man Utd, de spelade oavgjort sist och nu är det Porto hemma. Bäddar för en liten skräll tror jag, en skräll som i så fall kommer att glädja den del av mitt hjärta som är portugisiskt! MEN - ve och fasa - matchen visas på Viasat och det har inte vi!!!!
Jag har inte löst problemet än....Kanske en krog i stan, men är inte så sugen på att vara själv...

1 kommentar:

Anonym sa...

ja såg 5 min och ja fattar vad du menar, lite spännande var det. Och jag gillar inte fotboll alls. När gubben såg vad ja tittade på tappade han hakan,.. jag såg straffen efter fasthållningen. //Hea