lördag, april 11, 2009

Påsk!

Påsk firar vi i Norrland. Det är nästan 1 meter snö och igår (långfredag) var det 12 grader varmt och strålande sol! Helt underbart, vi satt i solen och solade, lekte i snön och njöt. Lite senare åkte jag, Tea och danne till tåsjöberget och åkte längdskidor. Tea visade sig vara eb riktigt naturbegåvning och utbrast små glädjetjut och hopp. För mig var det praktist taget första gången på längd också (alltså, jag kan inte åka skidor på något sätt, vare sig på längden eller tvären) men det gick helt ok.
Idag, påskafton, har barnen letat och funnit tvåpåskägg vardera med lite godis och en MP3 spelare till Tea och en ficklampa till Max.
Bilder lägger jag upp när jag är hemma igen, nätet är för långsamt här.
Glad påsk på er!!!!

1 kommentar:

Karolin sa...

Jag onskar dig en fin paskhelg med harmoni och karlek.

kram