fredag, maj 29, 2009

Sommartrevligheter

Det är sommar!! Jag älskar den här tiden på året, allt känns så mycket lättare när det är ljust ute, och varmt!
I morgon åker vi till Nordens Ark tillsammans med några goda vänner, jag hoppas mest på att få se en amurtiger.



Nästa fredag är det dags för nästa äventyr, då ska vi på STCC race i Göteborg. Jag ser mest fram emot det för Max skull, han kommer att älska det och glada barn = Glad mamma!

Jag hittar inte riktigt motivitation att skriva mer just nu. Ni stackars få trogna läsare får ge er till tåls ;-)

2 kommentarer:

Sofia sa...

att få åka till göteborg och se city racet hade man inte tackat nej till.. ha det så kul där! :)

Elena - Just nu sa...

Sofia:
Här kommer ett mycket sent svar, sorry! STCC var faktist urkul, jag trodde itne JAG skulle tycka det, men det var kul. Faktist!