tisdag, maj 30, 2006

Jag är inte UNG längre!

Saker som får mig att förstå att jag inte är purung längre
- Jag fattar inte att man kan sälja jeans för 1000 tals kronor SOM INTE FÅR TVÄTTAS!!
- Jag inser att om jag var ute på krogen skulle jag kunna vara den där vuxna fulla jobbiga människan på nattbussen som jag själv tyckte var såååå pinsam när jag var i 18 års åldern
- Jag träffar kompisars småsyskon när jag är på krogen
- Min kompis berättar att jag är för gammal för att gå till det gamla favvostället när vi har fått barnvakt och skall ut och festa
- Ingen under 25 år har hört talas om New Kids On The Block
- Jag blir nostalgisk över filmer som är mer än 15 år gamla
- Jag tittar på 20 åriga killar och blir anklagad för att vara gumsjuk

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Du handlar på Lindex oxå.....