tisdag, januari 23, 2007

FÖR mycket schlager?

Alltså, kan det bli för mycket schlager? Jag trodde inte det, men nu börjar jag undra om jag blivit skadad på något sätt...
Jag har ju alltid älskat schlager, jag gör verkligen det. Och så hörde jag att Markollio och Linda Bengtzing skulle göra någon slag parodischlager. Det är ju som att häda tänkte jag. Men nu har jag hört den flera gånger. Och jag tycker den är bra! Alltså inte bra bra, men melodin i refrängen är ju verkligen SCHLAGER! Den sätter sig på hjärnan och jag går och nynnar om kärlek och vindar hela dagen efter att jag hört den. Och jag tycker den är rolig också, jag som aldrig brukar gilla parodier eller så, men denna är faktist rolig!
Men mest är melodin i refrängen bra. Så bra så jag undrar om det är något fel på mig. Vad tror ni?
"Det är kärlek och det är vindar och det är ögon och dom tindrar.... Och titeln den ska sitta som ett slag i magen, det är ju värsta schlagern"

Inga kommentarer: