fredag, oktober 12, 2007

Till mina trogna läsare (Anna och Elin)

OK då, det räcker med två läsare för mig, jag är inte kräsen! ;-)
Jag kan meddela att när jag kom hem igår var det till ett nystädat hus! Vi har börjat med hemstäd och det var verkligen skönt att komma hem till ett rent hus!
Innan jag kom hem hade jag jobba tundan så bra på jobbet att jag belönade mig med ett par nya fin fina röda skor. Tyvärr hittar jag ingen bild på dom nu, men jag ska se om jag inte kan ordna det. Idag är det fullt upp, det är ju fredag vilket innebär Idol, och innan det ska jag försöka ordna barnvakt så jag kan åka och lämna in de grejjer jag ska sälja på en barnprylsloppis. Imorgon ska jag till vänersborg på någon politikutbildning och på söndag tror jag att det är lugn och ro. Nästa vecka är också hektisk, men mer om det en annan dag.

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Way to go girl