fredag, november 23, 2007

Paris!!

Vi ska till Paris! Det blir min och min nyblivne makes bröllopsresa, en weekend i Paris :-) Det är så fantastistk underbart att jag tror det är på låstas!

Min underbara syster tar barnen i 3 hela dagar och vi åker till en av de mest romantiska städerna i världen för att äta god mat, dricka gott vin, se Eifeltornet, triumfbåden, Notre Damme och Louvren!



Vi kommer att bo på fin fint förstaklass hotell och bara ha det bra! Underbara syster och underbara bröllopsgäster som gjort detta möjligt. Nu går jag och rabblar de få franska fraser jag kan för mig själv och dagdrömmer om hur bra vi ska ha det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja, här får man reda på saker ja :O haha, men va Kul! :D

Elena - Just nu sa...

Trodde syrran berättat det :-) Det ska verkligen bli aproligt!

Kaos-Anna sa...

Roligt.
Jag har lite retaurangtips om ni vill ha.
Har varit i Paris tre gånger.
I love it.
Men ha bra skor...det är sjukt stort. Skippa stilettklackarna.

Elena - Just nu sa...

Fru Kaos,
ursäkta mitt sena svar. Ja det ska bli kanon! Resturangtips mottages tacksamt