tisdag, januari 08, 2008

Nytt år Nya tag

Halloj!
Nu är livet tillbaka i någon slags normalitet efter alla helger och allt och vem vet, under det nya året kanske jag kommer att blogga lite mer frekvent?

Julen har varit jättebra, lite synd att julafton så fort gick över bara, jag hade gärna gjort om hela julstöket en gång till, just nu för att få uppleva det igen! Det är så härligt när barnen med tindrande ögon tittar på tomten och alla paket och sliter upp pappret för att se vad som finns i lådorna. Max var så nöjd att han inte ville öppna alla sina paket, han hade fullt upp att börja leka med de han redan fått.
Och jag älskar ett julpyntat hus där det doftar av hyacinter, apelsiner med nejlikor och glögg. Det är tända ljus överallt och ett så mysigt sken över allt ihop.

Men men, var sak har väl sin tid. Snart ska jag lägga upp bilder från vår fantastiska Paris resa, det var verkligen fantastiskt. paris är underbart och det var så härligt att vara själva ett par dagar, min älskade man och jag.

Min älskade man ja, han och jag har två kvällar i rad haft Sex & the City race. Underbart att kunna dela den glädjekällan med Danne :-)

Inga kommentarer: