måndag, februari 09, 2009

VAB träsk

Jag skulle verkligen vilja skriva om melodifestivalen som äntligen är igång, om vad jag tyckte om det älskade spektaklet, om Petras alla grodor under genrepet, om låtarna och startfältet som jag faktist tyckte var ganska starkt.
Men jag orkar inte. Tea kunde ju inte följa med och jag var verkligen jätteledsen över det.
Vi är dessutom inne i ett VAB träsk utan dess like och det tär på oss alla, jag och min älskade går på knäna och är stressade över allt som inte hinns med, att vi borde vara på jobbet, man vet ju att högarna bara växer.
Så så är läget. Nu vet ni.

4 kommentarer:

Elena sa...

Jepp, vet precis hur det är.. =o)

Elena - Just nu sa...

Åhh!!!! En namne!!! Coolt :-)

Jannie sa...

Ja du gumman, jag önskar att jag kunde hjälpa er:(
Du får ringa Manpower *s*
Men kommer ni med alla ikväll eller?

Elena - Just nu sa...

Jannie:
Vi kommer alla. Tea är i ett ingenmansland, för mycket feer för skolan men för lite för att betraktas som sjuk nog att få gå till läkare....