fredag, februari 27, 2009

Lista

Nio sista
- Sista alkoholdrycken: Pytteliiiite rödvin igår
- Sista bilfärden: Med Micke till jobbet imorse
- Sista filmen du såg: Halva Starwars, 1:an (somnade sen)
- Sista ringda telefonsamtal: Jobbsamtal till Svesse
- Sista bubbelbadet: Hmmm...vet faktist inte, dvs för länge sedan
- Sista spelade CD: Melodifestivalen 2008 :-)
- Sista kyss: I förrgår tror jag
- Sista gången du grät: I Onsdags
- Sista måltiden: Åt lunch nyss, Bakad potatis med räkröra

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar: Min man är en av mina bästa vänner men var ju inte det när jag dejtade honom...När jag och Helena är ute så är det ju som en slags dejt...och hon är min bästa kompis!
- Blivit arresterad: Nix!
- Blivit kär vid första ögonkastet: Attraktion: Ja, förälskelse: Nej
- Varit på tv: Ja, men bara lokal-TV
- Fått ditt hjärta krossat: Ohh jaaa! Jag har ju varit tonåring!
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja
- Haft ett one night stand: Jajjamen!
- Busringt till någon: Absolut!

Sju saker du har på dig
- 1. Trosor
- 2. Jeans
- 3. Skjorta
- 4. Väst
- 5. Parfym
- 6. Smink
- 7. BH

Sex saker du har gjort i dag
- 1. Vaknat
- 2. Jobbat
- 3. Hämtat lagade stövlar
- 4. Snabbspanat på Lindex
- 5. Bloggat
- 6. Ätit

Fem favoritsaker
- 1. Skor
- 2. Väskor
- 3. Min fina klocka
- 4. Min mobiltelefon
- 5. Min dator

Tre val
- Tacos eller pizza: Pizza
- Öl eller vin: Vin
- Idol eller Let´s Dance: Idol

Två saker att göra innan du dör
- 1. Göra allt jag kan för att mina barn ska vara lyckliga
- 2. Resa

En sak du ångrar
- 1. En enda? Hmmmm....låt se....att jag gick på vad den där dumma telenor säljaren sa utanför Ullared förra sommaren (det var nog snarare jag som var dum, och trött, inte han)

Vilka som ska göra listan? De som känner för det ;-)

1 kommentar:

Jannie sa...

Snodde din lista :-D