onsdag, mars 04, 2009

Jag behöver en kram!

Jag har ju varit inne på det där med självkännedom förut och imorse började jag fundera på hur det står till med min egen.
När jag känner att allt går emot mig, att jag bara behöver bråka och skälla på ena fronten och känner mig motarbetad och stillastående på andra, är det inte då jag borde ta och fundera på om det verkligen är alla andra det är fel på eller mig?
Är det jag som ställer för höga krav? Är otydlig i min kommunikation och mitt ledarskap?
Är jag en konstant PMS-häxa?
Eller är det helt enkelt olyckligt att saker sammanfaller så att flera små eller stora strider blossar upp samtidigt? Strider som hade uppkommit ändå liksom?
Jag tror jag ska kontakta min coach. Det var länge sedan vi sågs och jag behöver nog det nu.

3 kommentarer:

Jannie sa...

Skickar världens största kram till dig gumsan!!

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

Här kommer en till...
KKKRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Elena - Just nu sa...

Tack tjejjer!!!!!