torsdag, november 12, 2009

Julklappsinköp

Trots att det är över en månad kvar till jul är vi praktist taget klara med julklappar till kidsen. En tripp till Ullared ordnade liksom basen kan man ju säga :-)
Just precis nu för en stund sedan köpte jag 4 biljetter till Disney on Ice (ICA har ett superbra erbjudande med biljetter för 150 kr st) i januari så nu är det lite fler klappar fixade!
Tea önskar sig en virtuell pingvin (?!) i julklapp, hon vill så himla gärna ha just den och skriver ABSOLUT DEN HÄR på listan till tomten...men den kostar HUTLÖSA 750 pix. Det är ju inte aktuellt...Men Saccosäcken kanske kan göra henne såpass nöjd att hin glömmer den där svindyra leksaken.
Nu orkar jag inte skriva mer, himla spännande det här va? TRÅKBLOGG!!

4 kommentarer:

Jannie sa...

Åh vad har du hittat för saccosäck??

Elena - Just nu sa...

Ullared, 269 tror jag de kostade, men jag såg en blixtensaccosäck i någon av leksakskatalogerna, vill du att jag ska leta?

Jannie sa...

JA JA JA JA JA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Hittade bara rosa Barbapapa i ullared...inte aktuellt hehe
Vi har slängt alla leksakskataloger..morr...

Elena - Just nu sa...

Barbapappa varianterna fanns också, men även enfärgade i svart och rött. Vi köpte 2 svarta. Det finns en blixten sacco säck på Toys 'r us, iaf i katalogen, frygt 300 pix om jag minns rätt