onsdag, november 04, 2009

Snabb uppdatering

Jag lovar att återkomma med utförligare beskrivningar och förklaringar till nedanstående inom kort

Elena - Just nu

För 4 veckar sedan blev jag uppsagd pga arbetsbrist. Söker jobb och går på intervjuer sedan dess
För 3 dagar sedan blev mitt älskade AIK Svenska mästare!
Om 3 dagar kan AIK ta Dubbeln, dvs vinna Svenska Cupen. Jag kommer att vara på plats på Råsunda
Om 10 dagar fyller min son 4 år
Om 13 dagar åker vi på semester, till Madeira
Om 29 dagar fyller jag år
Om 31 dagar ska jag och min man iväg på en överaskningshelg, arrangerad av mina svärisar
Om 51 dagar (osäker på om jag räknade rätt nu) är det julafton!

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så mycket kul du har att se fram emot!

Kika in till mig - jag har en tävling på gång.

Kram Maud

Elin sa...

LÄGG AV!! nu blir ja fan trött asså. haha. detta diskuterade ja o danne me! o tillslut höll han me om att han fyllde fem!! POJKEN KAN INTE VA TRE ÅR NU?! :O har ja blivit dum i huvet?... :S har han bara funnits i tre år????

Elena - Just nu sa...

Sa Danne att Max fyller 4??? Min Danne?? Max pappa??? jag säger då det...Max föddes 14 november 2005, alltså fyller han 4 :-)

Elin sa...

Han sa först att han fyllde 4. Men när jag va så säker på att han yllde 5, så ändrade han sig o höll me mig. haha. ja har alltid trott att Tea va två år äldre! :O ja har ju tappat några skruvar alltså. igår sa ja till erika att hon va 27. -vilket hon tydligen inte e heller. haha. ja blir så trött. men nu vet ja hur gamla vi alla e! :)

Elena sa...

Låter som om du kommer ha fullt upp =o)