söndag, december 13, 2009

Stand in?

Kan någon annan komma hit och uppfostra mina barn, baka, koka knäck, planera inhandling, slappna av och le och sprida julstämning, städa hela huset och sköta allt det där själv eftersom den andra hälften i äktenskapet jobbar hela j-vla december, med undantag för 2, ja visst, du läste rätt HELA TVÅ dagar inann julafton.
Jo just det ja, nämnde jag att den personen som kommer hit och tar över dessutom ska söka jobb och gå på intervjuer samt sköta sitt jobbb? Slå in julklapparna, nämnde jag det? Klä julgranen? Hinna ta ut barnen så de får frisk luft och inte dör av någon jävla bristsjukdom pga av att de inte är utomhus?
Är det någon som anmäler sig frivilligt till alllt det här? Det vore bra, för jag tänker rymma hemifrån nu!!!!!

2 kommentarer:

Jannie sa...

Jag kan alltid hjälpa till med nåt, de vet du ju!

Elena - Just nu sa...

Tack Jannie!!!
Nu har paniken släppt och jag hoppas den håller sig borta!