torsdag, april 01, 2010

Att utveckla och underhålla ett beroende

Just nu känns mitt liv lite tomt. Lite som om solen försvunnit, man kan överleva men den där lilla gnistan saknas.
Det kommer att vara så till den 30 juni då jag återigen får tillfredsställa mitt beroende och ge näring åt min besatthet. Då släpps nämligen den tredje filmen i The twilight saga.
Men jag har fått en idé. En idé på hur jag ska förgylla min tillvarao i väntan på denna glädjens dag. Jag kanske ska läsa böckerna? Ja, jag har ju redan läst dom (fast bara de två första eftersom jag vill se filmen först) men man kanske skulle läsa dom på engelska. De ska ju vara så himla mycket bättre sägs det. Tål att fundera på, detta.

4 kommentarer:

elin sa...

åååh va ja längtar!! GLÖM INTE att du ska gå me mig! de e som en pakt. o ja har fått reda på en grej ja inte ville veta, va du än gör, kära syster, googla inte. va du än gör.. googla inte.

Elena - Just nu sa...

Jag med!!! KLart jag inte glömmer. Kanske tom går på natten om de kör premiär vid midnatt? Tror Helena kanske vill följa med också.

Elena - Just nu sa...

Förresten, jag har ju också råkat googla...det jag fick reda på ska hända i fjärde boken och är något bra...kan det vara det du fått reda på?

elin sa...

ja absolut! så länge ja inte jobbar dagen efter. jaa precis, i fjärde, förmodligen de du me sett då ;) men de e itne kul o veta nuu :(