torsdag, september 06, 2007

Carolina Gynning & Carina Berg

Alltså, de är ju hur roliga som helst! Jag omvärderar härmed allt jag någonsinn sagt eller tyckt om Carolina. Jag garvar högt i soffan när de sätter igång. (om ni inte fattar vad jag menar - börja kolla på Idol på TV4). När jag ändå skriver om Idol vill jag bara säga att jag tycker det är tveksamt av TV4 att ta med folk som uppenbarligen inte har alla hästar i stallet, alla pommes frites på tallriken, hissen inte går ända upp osv. För det är så himla uppenbart att det är så det liger till i några av fallen. Tveksam TV underhållning. Men Carolina och Carina är inte det minsta tveksamma, de är asroliga! Me Love!

En annan sak jag reflekterar över är när jag ser tjejjer/damer/kvinnor på stan eller bussen som har blont permanentat hår, ganska långt, med en mörk utväxt och lugg......När jag ser dom udnrar jag vad deras frisörer säger, säger de att det är modernt? Kan en frisör med åtmindstonde lite självaktning verkligen göra en sådan frisyr?

I övrigt kan jag meddela att jag är på skithumör, jag vet inte varför men minsta lilla grej får mig att explodera. Därför utfärdar jag här en varning: Bråka inte med mig just nu! Jag får en lust att vara elak. Det är nu jag absolut inte bör träffa någon som jag har lite issues med, tyvärr kommer jag ev. att få göra det inom kort. Hoppas jag kan hålla mig.

Inga kommentarer: