onsdag, september 19, 2007

Kanalernas krig börjar idag!




I alla fall för mig. Idag klockan 21:00 är det ÄNTLIGEN dags för höstpremiär av Greys Anatomy. Jag älskar det programmet!!! Ska nog tom. fira med ett glas rödvin när jag tittar på det idag. Men problemet är att samtidigt går ju Heroes på en annan kanal, och det verkar ju precis ta sig och bli spännande. Damn.....Jag får spela in något av det (tack älskling för att du sett till att vi har en inspelningsbar DVD), problemet är bara att jag tror min man hellre ser Heroes ikväll, medan jag vill se Greys.....Ska bli spännande att se vem som vinner.

Det blir nog jag ;-)

2 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

..men ladda neeeeeeeeeeeeeeeeeeer.

Elena - Just nu sa...

Men vi har så låååååååååååååååååååångsam uppkoppling! Dessutom tycker jag faktist att det är lite mysigt att behöva vänta till nästa vecka för att att få se vad som händer :-) Lite som att vänta till julaftonskväll innan man får öppna julklapparna!