måndag, september 03, 2007

Jobbångest och körkort

Jag har sökt nya jobb, två stycken. Det är chefstjänster, fast på ganska låg nivå, eller hur man ska säga. Jag vill verkligen att det ska hända något på jobbfronten, men just nu känner jag mig låg och är säker på att jag inte ens får komma på intervju, känner mig inte kvalificerad. Men men, det vänder kanske snart.
Inte så att jag inte trivs där jag är nu, jag vill bara komma bort från att konsulta för så låg lön.

Jag har skickat in ansökan om lämp så snart ska jag äntligen skriva in mig på körskola och ta körkort, kan vara på tiden då det snart är 11 år sedan jag fyllde 18. Min man tycker helt klart att det är på tiden. Tänk vad många fester jag kommer att få köra alkoholfritt för att kunna köra hem, han har några sådana kvällar att ta igen, för att inte prata om 100 mils körningarna när vi åker till norrland!

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Hahha,...körkort...Bra att du tar tag i det där!
Körkort är ett måste!
You go girl. Kör på!