måndag, april 14, 2008

Meningslöst

Jag hade tänkt blogga om att jag köpt nya skor, lagt undan en vårkappa, hade grillpremiär igår, att tvååringen kommit på vad man ska ha pottan till och att jag har lite ångest över att mina barn håller på att bli stora.
Men jag tänker inte blogga om det. Spela roll att jag köpt skor mm. Big deal att vi grillat. Stora barn? Jag har ju mina älskade ungar kvar i livet.

Idag vill jag införa dödsstraff. Eller låta barnamördare släppas loss i det samhället barnen levde och låta honom bli lynchad. Eller låta honom sitta på en obevakad avdelning i fängelset och se vad medfångarna gör med honom. Inte mycket som är politiskt korrekt, jag vet.

Jag finner inga ord för vad jag känner för Englas mamma.
Jag kan tänka mig att det var fler föräldrar än jag som kramade sina barn extra länge igår.

Inga kommentarer: