onsdag, augusti 26, 2009

Jag är rädd för städerskan!

Det finns städare (förlåt, nu är jag inte PK, Lokalvårdare heter det ju) på mitt jobb, som städer kontoret. En av dom är så himla arg! Jag är lite rädd för henne faktist. Hon är arg jämt, eller låter i alla fall arg...

Igår kväll började jag spela TV spel, Harry Potter, jag satt uppe alldeles för sent. Varför blir det så? Att tiden går så fort när man spelar TV spel? Trist att jag kom i säng så sent för nu är jag ju ganska trött.
Den här veckan känns evighetslång, känns som om det borde vara fredag idag men det är det ju inte, det är ju bara onsdag morgon.
Tänk om jag kunne hitta den där kabeln till min mobil någon gång så jag kunde visa lite bilder här på bloggen, fota det jag ska sälja och lägga ut på blocket osv...men den verkar vara försvunnen, kanske får köpa en ny helt enkelt.

Inga kommentarer: