onsdag, augusti 05, 2009

Shopping as hell!

Jag hade inte halsluss. Nähä. Bara ont i halsen. Läkaren tyckte jag skulle ringa och bombhota honom om det inte gick över snart eller om jag började få feber. Jag svarade att jag nöjjer mig nog med att ringa och snällt be om penicilin i så fall.

Så istället för att ha halsfluss jobbar jag och på lunchen shoppar jag. Vilka reor det är nu!
Mest gillar jag Sisters. Jag är lite för snål för att handla där i vanliga fall men när de har underbara reor slår jag till. Igår köpte jag inte mindre än en cerise festblåsa á 100 pix, en maxiklänning á 100 pix, ett glanisgt turkost linne á 174 pix och en metallicskimrande kort kjol á 100 pix.
Nu är bara frågan vad jag ska välja att ha på mig på bröllopet den 5:e september.

Idag blev det en liten tur igen och då hittade jag ett par ljusgrå finbyxor, vida med slag på Sisters á 100 pix, ett par trekvartsbyxor på Kappahl á 64,50 pix och en kjol från samma ställe till samma pris samt lite underkläder. Me love!!

Eftersom jag fortfarande inte hittat kamerakabeln så kan jag inte läcka in piffiga bilder på piffiga kläder, inte heller sköna semesterbilder. Det är ju ganska tråkigt med en blogg utan bilder så som tur är hittade jag dessa fantastiska bilder när jag rensade mailboxen idag. Håll till godo!



2 kommentarer:

Jannie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jannie sa...

Åh vilka snyggingar och vilka roliga fynd du har gjort!

/Receptmorsan