torsdag, september 11, 2008

Dunderförkyld

Idag är jag hemma med en dunderförkylning och feber. Av någon märklig anledning får jag alltid dåligt samvete när jag är hemma. Även om jag blir anfådd av att prata underar jag om jag inte skulle kunna vara på jobbet iaf. Eller om barnen verkligen måste var på dagis och fritids idag? Detta trots att jag inte vet hur jag ska orka ta mig ända bort till fritids och tillbaka idag...

STHLM var iaf superbra! Och imorgon åker min älskade man till Berlin för att gå på en release konsert med sitt älskade Metallica. Jag unnnar honom det så himla mycket!

Annars så pågår köksdiskutioner hemma hos oss nu. Vi hade en säljare från härjedalens kök här igår, men hans kök blir dyrare än ett helt nytt IKEA kök. Och då skulle vi ändå behållt de gamla stommarna. Nej, så det är IKEA eller inget nytt alls.

Bild från IKEA och observera att det aldrig någonsinn kommer in några vitrinluckor i mitt kök.


När jag har mer ork ska jag blogga om Göteborgare vs stockholmare.
Nu blir det ist någon film, något lättsmält tror jag...eller Sagan om ringen kanske.

1 kommentar:

Elin HC sa...

Krya på dig! puss o kraam