fredag, september 05, 2008

Följande dagars schema

Med tanke på nedanstående kanske det inte blir så mycket bloggande...eller så tar jag med mig datorn och uppdaterar under färden liksom...

Fredag

15:40: Tar bussen mot Älvängen, stannar och hämtar cykeln, cyklar till Teas fritids och hämtar henne för att sen cykla vidare till Max dagis och hämta honom

c:a 16:45 Är hemma och börjar med maten samtidigt som jag packar i mer eller mindre vild panik samtidigt som jag hela tiden är påloggad på Skype för att invänta samtal från lillebror som behöver råd och stöd kring sin USA vistelse

c:a 17:30 Äter

c:a 18:00 dukar undan och diskar (diskmaskinen är ju trasig)

18:20 - 20:00 Packar och städar undan, lämnar in kaninen till grannen, plockar ihop lite filmer och klär på barnen pyjamas och nattlinne samt gör matsäck

c:a 20:00 Min älskade make kommer hem, byter om och slänger i sig en macka

c.a 20:15 Vi packar in väskor och barn i bilen

c:a 20:30 Vi åker! 50 mil i bil, barnen ska förhoppningsvis somna rätt snabbt och jag och älsklingen får tid att prata och umgås i höstnatten

c:a 02:00 Framme hos älskade svärmor/farmor/mamma i Sollentuna. Packar in sovande barn och lägger oss och sover

Lördag
Okänt klockslag: Vaknar och tar det lungt
14:00 Jag och älsklingen infinner oss på Yasuragi där vi tillbringar eftermiddagen i någon slags badrock och tofflor
Okänt klockslag: Hemma i Sollentuna igen

Söndag
Ev släktmys

Måndag
07:30 Jag åker från Sollentuna till STHLM:s kontoret och jobbar
c:a 18:00 Middag hos stockholms vänner

Tisdag
07:30 Jag åker från Solelntuna till STHLM:s kontoret
c:a 14.00 Min familj hämtar upp mig och vi styr hemåt igen..

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Att du inte stannade på kaffe...