måndag, september 29, 2008

Säsongens första Idol inlägg

Som vanligt undrar jag vem som anställt den där stylisten som får härja med Idoldeltagarna. Jag förfasas varje år. Vem som åker ut har jag ingen aning om, tyckte alla kändes ganska platta (nervositeten förmodligen) och man vet ju dessutom aldrig hur svenska folket röstar.

I övrigt kan jag meddela att:

- Jag inte har några cigaretter.
- Jag har tokshoppat på sistonde, eller vad sägs om ett par svarta skinnstövlar, en randig skjorta, ett par jeans med hög midja, en svart tröjja och en randig top samt lite grejjer till barnen. Jag funderar på allvar att lämna tillbaka allt. Känner mig inte fin i något. Jeansen kan jag iofs inte lämna tillbaka för dom har lagts upp.

- Jag har gjort äppeldricka idag, vet inte hur den smakar än

- Jag rensar garderoben och tvättar och märker upp urvuxna barnkläder för att sälja i helgen.

2 kommentarer:

Erika sa...

Oh.. inget som kändes bra? Har du bilder på de? *nyfiken*

Elin HC sa...

Lägg ut bilder på de! Du e fin i allt :)