måndag, oktober 06, 2008

Feströkare

Från och med nu anser jag mig själv vara feströkare. Och jag säger det inte med ett självklart "Livet är en fest" kommentar efter (som jag gjorde när jag gick på högstadiet och tyckte jag var jättefyndig).
Idag är det en vecka sedan jag rökte, om man räknar bort i fredags och det gör man för då var det fest.

På bytardagen fick jag in 1749 spänn. Nice. Jag köpte ett duntäckte till vår dubbelsäng (alltså extra stort täcke) för halva priset på Hemtex. Fett Nice.

Jag ska rapportera om fredagens superba afterwork vid annat tillfälle. Nu har jag inte tid...Vill ju inte få sparken heller

funderar på varför ett par läsare som tidigare hade mig i sin länklista inte längre har mig där. Jag måste vara väldigt tråkig. Väääldigt mycket tråkigare än förut. För något annat kan det väl inte vara?

Inga kommentarer: