tisdag, oktober 14, 2008

Ruskigt obehagligt

Kolla in det här bildspeletÄkta bebis eller docka?

Hade ni många rätt? Jag tog fel ett par gånger men då att jag trodde en bebis var en docka inte tvärtom. De flesta dockorna ser grymt obehagliga ut tycker jag. Hela grejjen känns obehaglig.
Jag såg något TV program om det här för någon vecka sedan. Det handlade om brittiska kvinnor som hade dockorna och samlade på. Det var iofs inte SÅ himla märkligt, många män samlar ju tex. på modelljärnvägar eller så. Men sen fanns det kvinnor som köpte riktigta bilstolar och barnvagnar till sina dockor. Och matade dom med låtsasmjölk....DET tycker jag är spooky.

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Önskar dig lycka till i min lilla tävling.
Kram Lotta

Gealach sa...

Jag hade rätt på de flesta, men när jag hade fel var det för att jag trodde att en riktig bebis var en docka. En del av dockorna var lite för lätta att se, lite för blanka kinder, bland annat...

Anonym sa...

Jag kan bara hålla med dig! Det är riktigt obehagligt. Jag såg oxå det programmet och jag tyckte det var läskigt.
Givetvis var bebisarna (de riktiga) jättesöta!