torsdag, december 18, 2008

Saker jag är trött på

* Dumma människor
* Elaka människor
* Folk som svarar på annonser där de frågar om den utannonserade varan finns kvar och efter att ha fått svar aldrig svarar igen
* De som säger "Ja, men så gör ju alla. Så vill inte vi ha det!". Spela roll om alla andra gör så. Det borde inte vara en anldning till att själv vilja ha det annorlunda. Gör det som känns bäst för dig. Oavsett om "alla" andra gör så eller inte.
* Att vara trött
* Att städa
* Att aldrig få vara ensam

2 kommentarer:

Jannie sa...

Ja tänk att få vara ensam lite oftare...va underbart!
55 min har jag varit ensam i vårt hus sen vi flyttade in. Alltså helt ensam...skam ju!
Tror jag ska skicka iväg gubbe o unge snart...

Förresten, annandagen...när killarna ska kolla på hockey. Blir det cider vin o schlager o hysteriskt massa ungar hos er då? Eller hur ska vi lägga upp det?

kramis

ps: kom mitt sms fram?

Anonym sa...

Kan jag och kidsen också komma över, när killarna kollar hockey??? (annandagen...)

Kjamiz