söndag, december 28, 2008

Världens tråkigaste blogg

Hej och välkommen till världens tråkigaste blogg.
Snabbrapport från julen so far
Julafton - mycket trevligt. God mat, jag lyckades riktigt bra med både egen inlagda sillen och skinkan. Det kom tom några snöflingor!
Barnen fick många julklappar, som vanligt. De tindrade med ögonen och slet upp paket efter paket. Jag fick också julklapppr. Bra och trevliga sådana. Men bäst var ändå min julklapp till Danne, han fick ett xbox 360 av mig! Sen köpte vi till Lips så då blev jag riktigt nöjd!
Vi har även hunnit med bio, utekväll när vi firade världens bästa Helena! Guitar hero och melodifestivalspelet med grannarna har också hunnits med. Idag har jag mellandagsshoppat, det gick hyffsat. 5 påsar kom jag hem med.

Jag tyckte det var märkligt, anade vad det kunde bero på, snokbloggade lite och tror nu att jag förstår

7 kommentarer:

Anonym sa...

vad är snokblogga?? kram//Hea

Elena - Just nu sa...

Hea: Att liksom surfa runt på bloggar där man kanske egentligen inte har att göra....

Jannie sa...

hehe näää min blogg är den tråkigaste...hinner ju aaaaaldrig skriva längre :(

Anonym sa...

jahaaa... ok, hittade du nått kul då?? Eller, har man en blogg kan det väl inte vara hemligt att läsa det, då får väl personen köpa sig ett kollegie block.. eller?? internet e väl väldigt offentligt.. kram kram//Hea

Elena - Just nu sa...

Hea: jag håller med dig men vet att alla inte tycker så....

Kaos-Anna sa...

Det var jag.
Man tänker så tokigt på fyllan du vet och blir lite nostalgisk och ser lösningar och sådan skit.

Har raderat numret nu och kan inga nummer i huvudet.
Kommer mao inte att ske igen.
Ber om ursäkt.
Och du som alla andra är självklart välkommen att läsa min blogg om intresse finns.
Ha det gott.

Elena - Just nu sa...

Fru Kaos:
Ingen skada skedd, ursäkten accepteras. Ha det gott!