tisdag, december 02, 2008

Sista dagen

Idag är det sista dagen som jag är " 20 någonting". Sista dagen jag kan fylla i den rutan i undersökningar och liknande. Imorgon är det slut med det. C:a 15:07 den 3 december 1978 föddes jag. Evas och Elmanos första barn.
Imorgon fyller jag 30 år.

Min födelsedag tillbringar jag i Stockholm. Det låter ju faktist bra, jag älskar ju Stockholm. Men tyvärr är jag inte där av fri vilja så att säga utan för att vara på intern konferens. Det suger faktist. Att fira sin 30 årsdag utan familjen. Vi hade säkert inte gjort något särskilt hemma ändå men kanske ätit gott, druckit vin och om jag hade haft tur kanske jag kunde få fina teckningar i present av barnen. Men nu får jag äta middag och dricka vin med kollegor istället. Och sova själv i ett hotellrum.
Det känns inte så kul. Inte kul alls faktist.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Me du vet väl att många undersökningar numera skriver 21-30 som ålderskategori. Då kan du ju vara kvar där ett år till...

Anonym sa...

grattis! :)

Jannie sa...

Massa grattis till dig gumsan!!

Elin HC sa...

Jag hoppas faktiskt du får en underbar dag iaf :) Grattis!! Stor puss o kram!
ps. se, min kompis grattar tillome ;)

Ida-Lina sa...

Låter inte som du hadde en bra födelsedag men låter som födelsedagsfesten var väldigt lyckad :-) ¨Tänkte på dig hela dagen igår men fick aldrig iväg ett sms så jag grattar dig en dag försenat nu. Stor kram

Kaos-Anna sa...

Grattis i efterskott.

Elena - Just nu sa...

Tack alla som grattat mig :-)
Petra:jag vet inte vem du är och din blogger profil är inte synlig så jag får väl fortsätta vara nyfiken :-)
Fru Kaos: Detsamma