onsdag, mars 19, 2008

Påskplanering



Idag är jag hemma och VAB:ar. Tea är sjuk, hon har haft hög feber sedan i söndags och i måndags och tisdags var Danne hemma med henne. Eftersom hon hagt hög feber i över tre dygn var det dags för vårdcentralen idag. Diverse prover, öronkoll, urinprov och blodprov visade - Ingenting. Förmodligen infuensa alltså. Så nu är det väl bara att vänta att vi andra blir sjuka. En föraning om hur påsken blir kanske? Annars så väntar jag på att de ska ringa ang. jobbet jag sökte. Jag har en känsla av att det inte gick så himla bra på intervju nr 2 i måndags. Vet inte om jag och tjejjen som jag ska ersätta "klickade" Men vi får se.

Jag har planerat påskmiddagen. Det blir någon form av ägg (såklart) och balsamicomarinerad sparris med Lax till lunch (eller förrätt beroende på när gästerna kommer) och örtfylld lammstek med persiljeslungad potatis och honungskokta morötter till varmrätt/middag. Till efterrätt blir det påskgodis och "ägg" (se bilden nedan)

1 kommentar:

Erika sa...

Gott det låter. :)