torsdag, mars 27, 2008

Utvärdering: Strawberrynet



Vem vill vara en bitter*****? Inte jag i alla fall så jag kontrar mitt föregeånde inlägg med en recension av strawberrynet. Jag beställde ju smink därifrån för ett tag sedan.
Jag fick grejjerna efter c:a en vecka och det var ju rätt saker, inslagna i små söta fina paket. Jag fick tyvärr betala postens avgifter för rekomenderat brev och tull och moms. Men då strawberrynet lovar att det ska var fritt från frakt, tull och moms när man beställer från dom så kunde jag skanna in kvitton och så betalade de tillbaka pengarna på mitt kreditkort. Lite meckigt men det är ju billigt så...
Så nu har jag lagt in en ny beställning på ansiktsvatten, peeling och puder för en nätt summa. Hoppas det går bra den här gången också och att jag gillar chansningen med pudret...

Inga kommentarer: