fredag, juni 13, 2008

Kände mig manad

Kände mig manad härifrån

Fem saker på min "Att göra lista" i morgon:
1. Åka till mammas grav och plantera blommor
2. Köpa blommorna till mammas grav
3. Sätta blommor i min kruka utanför ytterdörren
4. Titta på spännande matcher i fotbolls EM Sverige - Spanien(tror fasiken vi har en chans där)
5. Hmmm...dricka öl och äta popcorn under matchen, förhoppningsvis med syrran

Fem dåliga egenskaper:
1. Dålig förlorare
2. Spenderar för mycket pengar
3. Morgontrött
4. Om jag inte stimuleras blir jag uttråkad
5. Är det en egenskap att jag går till frisören för sällan?

Fem platser där jag bott:
1. Dannes 1:a i kärrdal, sollentuna 1999-2000
2. 2:a i kärrdal, Sollentuna 2000-2001
3. Hyrd villa i Angered 2001-2002
4. Majjorna i GBG 2002-2004
5. Älvängen 2004-

Fem jobb som jag haft:
1. Skylttilverkare, extrajobb
2. Valombudsman för Storstockholms centerungdom
3. Barnskötare på småbarnsavdelning
4. Inköpsassistent på Optillion
5. Tillvalssäljare på HSB Nyproduktion

2 kommentarer:

Ting sa...

Ja, det gick ju tyvärr inte så bra för Sverige.
Men vi hejar starkt igen på onsdag!

Elena - Just nu sa...

Precis! Hoppet lever ju i allra högsta grad!