söndag, juni 15, 2008

Målat ytterligare en äpplet stol

Jag har numera 4 st äpplet stolar i min ägo, till min stora lycka! De är verkligen jättefina! Och jag är faktist glad över att de redan är målade minst två gånger, för jag hade haft lite dåligt samvete om jag började måla några som var helt i original. Men dessa är som sagt redan målade så jag målar dom antikvita och byter sistsen till ett vaxat tyg (har ju småbarn liksom) som är benvitt med beige stort medaljongmönster. Det blir jättefint! Fast om jag hade bestämt hade de iofs blivit gråa, men maken vägrade.
Mitt nästa projekt blir att få tag på två till som är likadana, det verkar ju finnas hur många modelelr som helst!

Och nu vann precis Portugal mot Tjeckien, Lovely! (jag är ju halvportugis och håller ju på dom efter Sverige såklart)

Inga kommentarer: