torsdag, juni 05, 2008

Take off to havet

Inom kort är det take off till Pappa och "vår" lilla friggebod på hans tomt. Pappa bor 20-25 minuters promenadväg från havet och jag och barnen älskar att vara där. Vi var där förra helgen och den här helgen jobbar D så jag och barnen åker upp ikväll. Åter redan på lördag dock eftersom jag ska på tjejfest på lördagkväll.
Men åter till havet och helgmyset :-) Jag har köpt varsin fin blommig simring (Max blir nog glad, han försökte "låna" ett annat barns simring igår när vi var vid sjön och badade) till barnen, lite sandleksaker och en håv så vi kan fånga räkor. (vore bra om Tea slutade vara rädd för havsdjur).
Så imorgon syns vi på lämplig strand i bokenästrakten, med matsäck och håv i högsta hugg! Och ja, jag inser att det blir lite av en utmaning att vara själv på stranden med barnen...men kanske någon fin moster hänger på? :-)

1 kommentar:

Erika sa...

Oh.. Vad mysigt. :) Synd att ni inte skulle vara vid landbadet ist.. med både hav och bassänger. ;)