onsdag, januari 23, 2008

Besöksräknaren funkar igen!

En bra sak, när den funkar :-)

3 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

hur många besökare har du då?
Om dagen?
Unika.
Jag gillar besökare.
/A

Kaos-Anna sa...

http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=12783

Där har du mina detaljer.
Har du reggat dig på bloggbortalen?
Bra att vara med om man vill ha läsare.

/A

Elena - Just nu sa...

Jag har ju inte i närheten av dina, bara ytterst få läsare, varav de flesta halkar in efter att ha sökt på olika saker på google, tex sminktips eller carolina gynning :-)
Jag minns inte om jag regga tmig där, är faktist inte helt säker på om jag vill det heller, det skulle ge mig prestationsångest, och det är ju inte därför jag skriver :-)
Men jag ska fundera på det.

Jag är grymt imponerad av alla dina läsare, men inte förvånad, du skriver ju grymt roligt och underhållande!