måndag, januari 28, 2008

Simon och Tomas




Ja, de är på TV nu, eller heter de Tomas och Simon? What ever. De är ganska roliga, särskilt Simon. Jag tycker det är jätteroligt när han blandar engelska och svenska. Kul, charmigt liksom. Men det hjälps inte, jag skulle ALDRIG ALDRIG släppa in dom i mitt hus!!! Inte för att göra annat än att prata i alla fall. Nu gör de ett kök med orangea köksluckor, silvrigt kakel, en horibel tapet i någon slags lila färg med guld i och till detta ett svart golv i krokodilmönstrad linoleum. Herre gud. Kan det bli värre? Jag är ganska säker på att det inte kan det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, det var verkligen fult men passade ju perfekt till familjen. Ingen stil där heller...

Elena - Just nu sa...

anonym:
Jag såg aldrig familjen, satte på en film istället.

Kaos-Anna sa...

Jag såg reprisen på det där.
Det var hemskt.
Det absolut värsta jag har sett.
Jag kräktes och kved inombords.

Elena - Just nu sa...

fru kaos:
Jag veeet! Men jag såg en trailer häromdagen med berörda inredare där jag anade mig till mycket vitt och om jag inte såg helt fel, även lite lantlig charm...kanske värt att hålla utkik efter nästa avsnitt?