onsdag, januari 16, 2008

Tandvärk!



Jaha, då var det dags igen. Slänga ut hundra, förmodligen tusentals, kronor på de där förbannade tänderna. Tråkigare pengar finns nog inte. Det är en tand som är rotfylld som isat sedan nyår tror jag. Jag har försökt förtränga det, men nu gör det ont ända upp i kindbenet. Jag kände det när jag tvättade ansiktet igår, och när jag smorde in mig imorse. Fy bubblan vad trist. Hoppas det inte är själva rotfyllningen som strular för det kan bli inte bara hutlöst dyrt utan tydligen är de (tandläkarena) inte så pigga på att försöka göra om en rotfyllning. Men jag kan ju inte dra ut den tanden, det är den bredvid hörntanden upptill. Tänk om jag måste ha en låtsastand! Usch usch usch. Håll tummarna för mig, snälla! Nu har jag 2 anledningar att sura. Amy Diamond och min tand.

Inga kommentarer: